Som rubriken lyder har jag börjat övningsköra och allt går över förväntan. Ska boka in riskettan här efter påsk och sen så hoppas jag att jag hinner köra upp innan studenten.
 
Ramses fick idag ett ordentligt klättringspass i Böringeskogen. vi var borta lite mer än en timme och backarna man kan klättra i är helt perfekta för att bygga upp muskulaturen på hästen. Ramses skötte sig galant och han frustade nöjt när vi red upp och ner. På vägen hem taggade han till och tyckte livet var bättre än bäst! Min finfinaste pojke<3
 
Puma fick efter gårdagens hoppning bara en rida-igenom runda på travbanan. Han var förvånansvärt pigg och sökte sig väldigt fint fram och ville verkligen tillfredsställa mig på alla sätt och vis. Fina Puma<3
 
CC har idag fått sin vilodag, han börjar vekligen bli "vår" nu och han är mer och mer tillfredsställande gentemot människan. Han har påbörjat sin inridning med longering och allt går enligt planerna! I slutet på maj åker han på sommarbete och är hemma först i slutet på september, tråkigt men han kommer njuta!
 
Duchess är allt en liten loppa och vi älskar verkligen hennes charm och personlighet. Gladare liten ponny har jag nog aldrig stöt på. Hon fick sitt vår-bad igår och det gick så bra( Annars är inte Duchess särkskilt glad i vatten) Till sommaren får Duchess en ny kompis under perioden Lilleman är borta, Savannah EC!
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej