Hej alla!
 
Det var ett tag sedan sist jag skrev något överhuvudtaget på denna bloggen. Varför kan man undra-? Jo svaret är enkelt - För mycket att göra och för lite tid.
Jag skulle inte säga att jag har mer tid till att blogga just i skrivande läge men jag ska åtminstone försöka uppdatera er om vad som pågår i mitt och hästarnas liv.
 
På hästfronten är allt ganska normalt - förutom att nu är det fyra ridbara hästar i stallet. Japp, i läste rätt. CC Top är inriden och har klarat den resan med bravour! En mer enkel häst att rida in har jag nog inte upplevt i mitt 20 åriga liv. Han har accepterat allt hur bra som helst och vi siktar på en ljus framtid tillsammans.
 
Ramses mår som den kung han är - tränas för att matchas upp till 110cm i år!
 
Puma vet att han är bossen i hagen och behöver inte göra mycket för att få sin vilja igenom - även han matchas för att försöka gå upp i 130cm i år och där finns mycket att jobba med från bådas sidor. Vi behöver stärka oss tillsammans. Och så får jag inte glömma att rida likadant på tävling som på träning!
 
Lillemoo går in på sitt 28 år i år och den damen går inte av för hackor. Hon lever loppan här bland alla killar - intresserad tills hon tycker att det räcker!
 
Nytt jobb och nya möjligeter, mer om det i nästa inlägg.
 
Godnatt

Kommentera

Publiceras ej