Tänkte dra året 2013 i bilder, inte de allra nyaste bilderna då jag sitter vid mammas dator och den datorn vi har bilderna på är inte igång. Men vi kör en liten års resumé av 2013!!
 
 
 
 En hård vinter gjorde att hästarna kunde gå i gräshagar nästan hela året!
 
Höll i ett antal ridläger, denna bilden tagen på vårkanten:
 
 
Ramses fick diagnos kotledsinflammation och hade en vila på ca 2 månader<3:
 
Puma tävlades en del under mitten av året, där vi bland annat blev placerad på första tävlingen: Har ingen bild under själva tävlingen!
 
I februari tingade vi vackra CC Topp - I maj hämtade vi hem honom, en resa på 290 mil under en tredagars period!<3
 
Man kan säga att det var en tanig liten pojke med full vinterpäls vi fick hem som sedan blommat ut och blivit så här vacker!
 
 
Puma badade för första gången under hans tid hos oss, lite tveksam i början men väl i så ville han inte gå upp!<3

Puma stod modell för ett pannband:
 
Lyckan bröt oturligt nog sin käke, inget han har men av idag!<3
 

Jag hade turen att få förtroende att rida in och ta hand Baltasar, en 6årig islandsvalack!
 
 
Jag fick också förtroende av att ha Wiltuna här hela 6 månader, ett 11årigt sto från Holland!<3
 
 
Ramses och jag firade 6 år tillsammans!!!<333
 
 
Puma och jag firade 5 år tillsammans!!!<33
 
 
Lilleman har miljötränats<3
 
 
Hästarna har levererat mer än någonsin!! Tack för detta år mina hjärtan, ni har gett mig mer en vad någon annan någonsin har gjort.
Du och jag blir ett vi
ett vi, ett för alltid!<3
 
 

Kommentera

Publiceras ej